söndag, maj 31, 2009

Två pass

Efter två pass på jobbet (en dag och en kväll) är jag åter ute i mitt älskade Hampe. Nu sitter jag och väntar på att Moa ska komma och joina mig ett litet tag =-p

Uch vad trött jag är, visst för att jag har blivit van vid att gå upp tidigt. Men att arbeta på det också är man inte van vid. Jag gick en kort kort dag idag, men ändå är jag helt slut! Jag fattar inte! Men, men hoppas att man vänjer sig framåt sommaren...

Igår var första gången på väldigt länge som jag var inne och jobbade på Bb på norrby, och där finns en gubbe som är så kär i mig. Det var jätte kul att se honom igen, han började nästan gråta när han fick se att det var jag och sa att han hade saknat mig och undrat om jag skulle komma tillbaka över sommaren. Han är så go gla trots allt han varit med om i sitt liv. Jag kan inte förstå vad han säger för hemska saker när han berättar ibland... Stackars människa!

Haha jag måste köra ett dagens citat från en gubbe som jag var inne hos idag
- Direkt när jag öppnade dörren skrek han "Jag är på jätte dåligt humör, men jag tycker om dig i alla fall"
haha så söt!

Inga kommentarer: