tisdag, maj 12, 2009

En inte allt för bra dag...

Idag gick jag upp tidigare än jag behövt för att träffa johanna, haha som vanligt så var båda försenade med ca 40 min... Men det var kanske lika bra det, med tanke på att när vi träffades så diskuterade vi ändå bara våra liv med alla bekymmer. Det känns som att Johanna har samma prblem som jag har med en viss A. Så vi satt och pratade om vad vi skulle göraför ngt med våra liv, jag kom fram till att jag inte kan ha det så som jag har det just nu. Det måste bli ngn ändring. Frågan är bara om det är ngn ide att ändra på ngt nu innan tentan som är om 7 dagar eller om man ska må lite halvt fram tills dess och sen verkligen ta sig i kragen och göra ngt ist för att bara klaga på att det är som det är... Jag tror att jag väntar till efter tentan, för det känna som att det kommer ta ganska mkt av min energi att ändra livet...

KSen gick iaf skit tror jag, jag hade ingen aning om hur man skulle göra på ena av tre frågor. Så det gäller att ha alla rätt på de återstående, men det vet jag att jag inte kommer att ha så jag räknar den som körd.

Dagen innehöll också ett avsked, vi hade sista föreläsningen med Gunnel. Det kändes lite komstigt, uch tänk om vi aldrig mer kommer få en så bra och pedagogisk föreläsare igen =-S jag är ganska rädd för det. Men det får väl farmtiden utvisa.

Nu ska jag äntligen få sätta mig och titta på Grey's Anatomy igen, jag satt hela tiden när vi pluggade och pratade om att jag skulle hem och titta på det!
Så jag säger väl
Godnatt världen ;-p

2 kommentarer:

Patricia sa...

Va fin din blogg är. :) Duktiga vi va ikväll dock var jag såå trött i slutet. Ska med se på tv nu. Puss å god natt.

Fi sa...

haha, vad söt du är =-)
Vi var super duktiga, och lika duktiga var vi idag! vi är helt enkelt bäst!