lördag, maj 16, 2009

Patricia 25 år!

Denna dag blev som alla andra dager en rikgtig plugg dag.
Efter lite om och men så kom vi in i Nymble. Detta var ett lite problem eftersom igen av oss hade den jävla koden som man behövde ha till sitt blåa kort. Min kod låg ju på min mobli som blev stulen. Och dom andra har bara varot slarviga ;-p. Men jag som var vid skolan först stod först och hängde vi en av dörrarna och hoppades på att ngn skulle komma och släppa in mig. Men då ingen kom så gick jag til nästa dörr, dit kom två tjejer som också försökte komma in. En av dom tog upp sitt kort och slog sin kod, men kom inte in ändå. Då utbrast jag att "jag fattar inte, mitt kort fungerade inte heller!" dom tittade lite konstigt på mig och sa till varandra att dom skulle testa nästa dörr. Så jag smög efter dom för att komma in i nästa dörr. Heöa vägen runt kollade dom misstänktsamt sig över axlarna... Dom måsta ha tyckt att jag var jätte konstig.
Men in kom jag tillslut =-p

Sen kom Johanna ca 40 min efter mig... Och sist så kom Patricia direkt fån en hotellfruksost som hennes pojkvän gav till henne i födelsedags present. För detta var Patricias stora dag då hon blev 25! För att fria detta var vi ute och åt på en Mangolisk restaurang. Supergott var det!
Efter ett par glas vin så tog Katja ton och började sjunga "ja, må du leva" och då kommer servitricen in med ett jätte fint halsband i form av ett hjärta. Så himla söt restaurang! Dit ska jag gå nästa gång jag fuller år ;-p

Tack alla för en suoer mysig kväll!

1 kommentar:

Patricia sa...

Haha vad gulligt inlägg. Oj nu till och med skrivs det i pojkväns form.. iih :) Ses imorgon söt. Puss