tisdag, maj 19, 2009

Nothing

Inget riktigt att säga idag. Åkte till skolan mer eller mindre för att åka hem igen. Men jag hann önska Mica lycka till på intervjun på grönan.
Väl hemma gick jag och pantade och köpte gottis till dagen D som gå av stapeln imon. Haha jag kände mig som en uteliggare när jag gick över torget med mina två överfulla påsar med flaskor och burkar som skulle möta sitt öde på pantstationen. För att vara på den säkra sidan och inte förväxlas med en uteliggare var jag pinsamt nog tvungen för att ta på mig märkes saker. Haha jag har blivit lite rädd för att förvandlas till en sådan efter en vecka i inte allt för charmiga och hela kläder. Så för bara för att vara på den säkra sidan blev det så... ;-p
Annars kommer det bli en tidig kväll så man är pigga och glad imorgon... Uch nu har tenta-ångesten kommit på riktigt...

WISH ME GOOD LUCK TOMORROW!!!!!!!!!

Inga kommentarer: