lördag, maj 30, 2009

En sådan som bryter sig fri och kommer tillbaka igen?

Jag funderar på hur folk ser på mig här ute... Om dom ser på en som någon som brytit sig loss och gett sig av ut i den stora världen men inte klarar av det... Jag funderar. Ibland käns det nästan så... Men det är kankse bara för att dom bryr sig som dom håller på, eller jag vet inte.
Folk kommer hela tiden fram och pratar om hur jobbigt det verkar vara och pratar om att man faktiskt behöver komma hem för att annars så klarar man inte av det...
En del tycker också att man försöker vara någon tror jag. Det kom fram en till mig igår och sa att jag skulle skaffa en rik kille, för annars så skulle han inte passa in i mitt kommande liv. Jag fattar inte vad folk har för problem ibland...
Men men, jag tror att dom menar gott innerst inne, hoppas det i alla fall!

Och jag försöker inte vara någon som jag inte är och kommer inte hem bara för att folk ska tycka synd om mig eller för att det är för jobbigt i skolan mm. Jag kommer hem för att jag behöver mina vänner som finns här också, och för att jag inte vill tappa kontakten med dem. För ni betyder så grymt mycket för mig!
Och så vill jag också säga att jag inte ska ha en rik kille, jag ska ha en kille som jag tycker om för hans personlighet och inget annat!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hmm, vem har du varit å pratat med vännen? dem verkar ju ha problem ju. lyssna inte på dem!!!// H

Fi sa...

mina grannar ute i hampe. Men jag tror att dom menar väl, det är bara det att det ofta kommer ut så fel...