fredag, maj 15, 2009

Sommaren invigdes på RixFm Festival


Denna dag har det varit tenta plugg i Nymble för hela slanten. Lite halv segt, men nu börjar det flyta på lite mer. Känns som att man kanske för en gångs skull kommer komma väl förberädd denna gång. Och finns det något bättre sätt att avsluta denna kväll på än med att gå på konsert, gratis konsert tom! För denna kväll var det nämligen sommar permiär för RixFm festival. Så när vi slutade plugga någon gång runt kl 19 försökte jag få med att få med mina kära kompisar på konserten. Tyvärr var det ingen som var det mista på, så jag fick ta tunnelbanan iväg själv för att se Snow Patrull, Måns Zelmerlöw, Alcazar, Heat, EMD med många många fler!

Super bra var det! Jag bara älskar live konserter! Synd bara att man blev lite ensam, men nästa gång så få någon annan komma upp och joina mig =-p

När konserten var slut åkte jag vrålhungrig hem, och tog närmsa vägen till pizzan. När jag kommer dit runt 22.40 håller dom på att torka av bänkar och sätta upp stolar och gör allt som hör till stängning. Men jag sticker i alla fall in huvudet och frågar om dom stängt, och super snälla som dom var så sa dom att dom kunde göra en pizza åt mig innan dom stängde. Jag önskar att man skulle träffa så snälla människor hela tiden!

Inga kommentarer: