söndag, maj 17, 2009

Surar dag


Idag vaknade jag på helt fel humör. Jag kände från början att inget skulle fungera. Och det gjorde det inte heller. Det mesta som kunde gå dlåigt gick dåligt, så jag blev så jävla irritarad på allt och alla. Och jag längtade hem som aldrig förr! Och Moa fick mig att vilja hem ännu mer... Jag tänker på dig Moa, allt kommer lösa sig ska du se!
Och när det sedan blev café nivå på stället som vi satt och pluggade i fick jag nog och packade ihop mina saker och gick hem.
När jag kom hem så gick jag och handlade massa grönsaker till en sallad, vilket blev skit dyrt...
Sen kände jag att jag bara var tvungen för att gå och sola. Så jag tänkte att jag skulle ta min cykel till badhuset för att bli lite "fusk" brun eftersom man som student inte har tid med att sitta ute i den riktiga solen.
Men när jag kom till badhuset hade dom hunnit stänga, vilket inte gjorde dagen bättre. Men på väg hem kom jag på att Sats också borde ha solarium. Så jag gick dit och tog 20 min i värmen.

När jag kom hem sen igen fick jag panik över att det såg ut som det gjorde här hemma, så jag började städa. När jag var klar med det ringde Katarina, så vi pratade om allt och inget i ca en timme. Det var så grymt längesen som jag pratade med henne så vi hade ganska mkt att gå igenom... Gud vad jag saknar "karro" gänget!!! längtar verkligen tills alla kommer hem till Örebro igen!

Inga kommentarer: