fredag, maj 22, 2009

Regn

Jaha, då är man hemma efter att ha tillägnat 3,5 timmar på buss igår. Det är inget som jag kommer att göra om igen...

Nu är man som sagt hemma och på det stället i världen som jag älskar mest,. Det finns inget vackrare ställe än mitt kära Hampe!
Dock så har det regnat hela dagen, så jag har inte kunnat gjort så mkt som jag skulle. Hade tänkt att jag skulle fixa en massa med båten, men det blev inget alls gjort med det =-(
I stället tog jag en promenad i regnet upp till Moa som satt själv hemma hos sig. Med hade jag min lilla älskling som inte tyckte att det var allt för kul att vara ute och gå i regnet, haha tvär tjurig till en början! Men hon är ju en liten nalle så efter ett tag mjuknade även hon, och allt för fel tycker hon ju inte att det är att skälla på pållarna som man passerar på vägen upp.
Det var jätte mysigt uppe hos Moa och jag fick äntligen äta taco-pajen som hon tjatat så mycket om. Super god var den!

Men jag fick också reda på saker utav henne som jag inte är säker på att jag ville höra, men på något sätt får jag väl ta reda på om det hon sa till mig stämmer. Och det på ett annat sätt än det jag försökte med sist, för då slutade det med tystnad... Jag hatar allt sånt där just nu, hade varit så mycket lättare om man bara kunde kopla bort allt ibland. Men men, det är väl bara att rida ut stormen eller vad är det man brukar säga?

Nu blir det i alla fall grillat ute i regnet med Tzatziki och färskpotatis

Inga kommentarer: