måndag, maj 11, 2009

Sömngångare?

Idag vaknade jag inte fören kl var 11.30! Jag fattar inte hur jag kunde sova så länge! Hur är det möjligt? Jag som skulle börja plugga kl 10… Pluggandet ko i alla fall igång men inte fören kl 12 och skit gick det. Jag börjar få panik över matten nu, precis som jag har panik över allt annat! Tenta ångest blandat med allt annat är inte att rekommendera… Det är tur att det snart är lov så man har en chans att förändra sitt liv, för det fungerar inte så som det är just nu. Jag måste få en förändring, jag måste komma över all panik och ångest som jag har just nu!

Senare på dagen tog jag i alla fall min lilla brum brum och åkte och hämtade Mica för att ta en tur till Marieberg., där vi skulle köpa present till typ brosan. Hehe han kommer att älska sina fina presenter ;-p

Inga kommentarer: