söndag, maj 10, 2009

En nära döden upplevelse

Oj, jag upptäckte precis att jag hade så mycket att skriva om att jag glömde bort att skriva om gårdagen… Det var i alla fall en ganska hyfsad dag. Elle ja, det beror iof på vad man menar med hyfsad. Mamma ringde kl 8.50 och undrade om jag varit ute med älsklingen, och till min förskräckelse upptäckte jag att jag hade gått och lagt mig lite små lullig utan att ha satt klockan så jag kunde ta hand om min lilla snutta. Så det var bara att kasta på sig kläder och springa ut på promenad.

Sen gick resten av dagen ut på att plugga… Dock med en rast som var en nära döden upplevelse. Jag tog med mig min moster ut på promenad till Naturens Hus, och vad ligger på stigen halvvägs dit?! Om inte en svart liten hmm, ja ni vet, en sån där som ringlar… Fy fan, jag trodde att jag hade kommit över min skräck, okej kanske inte kommit över men i alla fall bättrat mig och att jag inte skulle få en ångest attack när jag såg en. Men tänk så fel man kan ha… jag kan fortfarande se ormen framför mig och få panik inombords. Det är som en stor klump som sitter i bröstet som inte vill släppa. Jag hatar min rädsla för dessa varelser lika mycket som jag hatar alla mina andra känslor just nu… Men, men det hör kanske inte hit just nu…
Tja, det var väl allt som hände den dagen… Inte så jätte mycket spännande, så vida man inte tycker det låter spännande med en nära döden upplevelse.

Inga kommentarer: