måndag, maj 04, 2009

Dator panik och kakel kille

På måndagen skulle en kille komma och titta på mina kakelplattor i köket som jag upptäckt sitter lösa. Måndag kl 10 var den enda tiden han kunde så jag fick maka mig upp tidigt på morgonen för att ta tåget tillbaka till sthlm. 9.55 kom bovärden och stannade i max 5 minuter innan han gick. Kändes inte så jätte värt att åka hem jätte tidigt för att det, men men. Så eftersom jag var hemma så tidigt och jag inte hade ngn föreläsning fören kl 13 tänkte jag sätta mig och titta på ett par avsnitt av Grey´s Anatomy. Men när jag skulle starta datorn ville den inte gå igång.. Så jag slängde ner datorn och drog till skolan för att leta på en data expert från klassen, och tur som jag hade träffade jag på Martin i sektionslokalen. Och ängel som han är så satte han sig och fixade den, och uppdaterade allt som gick! Han är min lilla dataängel numer. Det värsta är att jag inte tror att han är så glad över att vara det... =-S

Inga kommentarer: