lördag, maj 09, 2009

Barnkalas

Det sista jag tänkt skriva om idag är gårdagen, då jag hade en super dag med barnkalas middag. Jag satte mig på ett tidigt tåg hemåt, när jag kom hem spöregnade det, det var 40 minuter kvar till bussen gick och mina skor var genom blöta och syrran hade tok utbrott. Men jag gick hem med väska och skit, hämtade bilen (min lilla bli som är igång igen nu!) och åkte iväg och hämtade upp Mica så vi kunde åka och handla till kalaset. Kl 17.30 tittade Hanna förbi en liten stund och inspelterade min och Micas pyntning med ballonger, spiral sugrör och överdrivet mycket servetter... Sen kom Moa och Anya och joinade också. Jag har inte haft så roligt som jag hade då på länge! Har nästan träningsverk i magen idag! haha!
Tack alla för en helt underbar kväll!

Inga kommentarer: