fredag, maj 22, 2009

Den mörkasidan vinner oavsett!

Hej Moa här, jag har precis fått i uppdrag att bli sofies första gästbloggare! gud va hemskt:P haha
Ja ja idag har jag spenaderat mesta tiden tillsammans med sofie. Förmiddagen tillbringade vi hos mig där sofie aggerade lärare och hjälpte mig med lite fysik(skit prov på tisdag!) sedan följde sofie med mig till bussen och jag åkte vidare till kajsa. Efter ett par timmar sitter jag nu här hos sofie igen (orkar inte vara själv + att jag nu äntligen får träffa Sofie då hon är hemma från piss huvudstaden ;) jag är skit trött men som vanligt håller sofie mig vaken med spela och annat roligt;) vi har spelat sagan om ringen spelet och självklart var jag de goda och vita medans sofie var ondskand de svarta. Spelet hade massor med regler och fördelar för de vita så jag tänkte " shit jag kommer ju vinna skit lätt" men HA gud va fel jag hade. De 3 första omgångerna som vit förlorade jag! Då tyckte jag det var dax att byta pjäser. jag blev svart och sofie blev vit! Efter den omgången insåg vi båda att de spelade ingen roll vem som styrde de vita, vad man än gjorde förlorade de vita alltid! ja det är väl så det är, det onda vinner alltid! så skit i att vara snälla och glada det tjänar endå ingenting till!
haha skoja bara, ha en trevlig helg och sprid glädje omkring er!

1 kommentar:

Fi sa...

Tack vännen för det roliga inlägget. Nu fick jag lite större press på mig känner jag om jag ska kunna matcha dig, alla kommer ju tycka att jag skriver jätte dåligt nu ;-p