onsdag, maj 27, 2009

Sista städen och hemresa

Efter att ha tillbringat hela morgonen i tvättstugan tog jag mig lite frukost och började packa allt och göra den sista städen.
Detta gick förvåndasvärt snabbt och vi kom från Vällingby vid den tiden som vi stävat vid att komma iväg, nämligen kl 15

Eftersom jag bara åt en tallrik youghurt till frukost var jag jätte hungrig när vi stannade på exakt samma ställe som vi gjorde påvägen upp för att äta.
Haha där hade vi sagt att vi skulle byta om vem som körde, men jag sa att jag kunde fortsätta eftersom Johanna hade en bit till att köra efter att hon släpt av mig. Så vi bestämde att jag kunde köra till Arbåga och att hon skulle köra sen. Efter att vi kört ngn mil frågar Johanna hur långt det egentligen var till Arbåga, när jag då svade att det nästan var halvvägs till örebro från Västerås utbrast hon att det inte alls var meningan att jag skulle köra så långt till. Men efter lite prat kom vi fram till att jag hellre ville köra än att sitta bredvid och att Johanna hellre satt bredvid än att köra. Så det blev så att jag körde hela vägen till Örebro.
Men vi stannade iaf i Arbåga där det blev en liten insident med tankningen, men inget som inte gick att lösa med att trycka på en liten knapp ;-p

Väl hemma började sen all uppackning, men det är en annan historia...

Inga kommentarer: