onsdag, maj 13, 2009

Tre dåliga resultat...

Hmm, jag skulle vilja säga att dagen har varit inriktad på två saker idag. Dels så skulle jag vilja säga att en röd tråd har varit matte. Med tanke på att jag suttit med "The Girls" ;-) och pluggat matte från 9.30 till ca kl 19. Men jag måste säga att det flutit på ganska bra idag med allt i alla fall. Haha med lite kaus när Johanna, Patricia och jag skulle försöka skriva ut de 12 ex-tentorna som låg ute på hem sidan

Och dels har den präglats av dåliga resultat. Det började med ett inte allt för bra resultat på KSen (duggan) och sen fortsatte det när jag kom hem och tänkta att "va fan, jag kan ju inte gå omkring och ha ont i foten och låta det styra mitt liv" så jag mig lindade foten, snörade på mig joggingdojorna och gav mig ut för att springa. Det var bara den lilla detaljen om att jag inte ska springa som kanske förstörde det lite... När jag kanske kommit en km känner jag först att min kondition inte var som den brukade (detta med tanke på att jag bara sprungit en gång sen 20 maj förra året), sen känner jag att jag lindat foten fel och vilket ledde till att jag efter ett tag fick mer ont än vad jag troligtvis skulle ha haft utan ngt alls. Så denna joggingtur slutade ungefär lika snabbt som den påbörjades. Dock avslutades den nog inte så snabbt som den borde med tanke på att jag är en sån som vägrar ge upp, vilket ledde till att jag inte slutade springa fören jag hade så ont i foten att det typ började värka i hela kroppen... Så det slutade med att jag fick linka hem med en fot mindre... Ibland är man inte allt för smart...

Så sammanfattningsvis kan man såga att det var en dag fylld med matte. Med tre dåliga resultat, ett inom matten och en joggarincident som ledde till det tredje dåliga resultatet med foten...

Så nu ger jag upp denna dag och hoppar in i duschen för att sedan sätta mig och titta på Grey´s Anatomy

Inga kommentarer: