måndag, maj 18, 2009

Ibland tycker jag synd om folk


Jag förr skrattade ofta åt folk som sätter upp likande lappar på vår anslagstavla hemma i Örebro. Men nu mer tycker jag bara synd om dom, för jag vet hur dom känner sig. Man söker någon som man kan prata med, ha kul med, ha tråkit med, se världen med, någon som kanske kan lägga lite tid på att göra livet värt att leva. För utan vänner är man ingenting... Jag skulle behöva skaffa fler vänner här uppe, men på någotvis vill jag inte bli den stackars människan som sätter upp en lapp på en anslagstavla. Jag tycker jätte mycket om alla vänner jag redan har här uppe! (Hoppas ingen tar illa upp =-S) Men jag behöver ha något mer. Något mer som håller mig kvar här... Men det får bli nya tag efter sommaren. Nu vill jag bara hem!

Inga kommentarer: