måndag, maj 11, 2009

Tillbaka till storstaden och allt som hör till

När jag idag försöker tänka igenom helgen kan jag inte sätta fingret på om jag tycker att det var en bra eller en dålig helg. Det känns som en helg som jag skulle kunna tycka var usel, för jag gjorde verkligen inget alls för utom att plugga. Dock var fredag bättre än hur många helger som helst. Jag vet faktiskt inte när jag hade så kul innan, och att man dessutom var nykter större delen av kvällen och ändå hade så kul är fan ett under!

Förutom att ha grubblat om helgen så har jag bara räknat en massa integraler av alla dess former idag, enkel, dubbel, multippel, linje, kurv, generaliserade, multipelgeneraliserade och ja allt du kan tänka dig inom integraler... Allt för att klara KSen (duggan) som går av stapeln imorgon kl 11. Men denna dag blev ändå inte så extremt sen, och jag var i Vällingby kl 20.45 lagom för att hinna till Coop för att köpa frukost.

När jag efter mitt besök på Coop kommer ut på torget håller solen gå ner och färgar alla vita höghus alldeles rosa, så otroligt vackert! Jag undrar om man kan se solnedgången från viken dit jag brukar ta promenader till? Jag måste ta reda på det! (hehe skulle ju inte skada om jag hade ngn med mig ;-p)

Inga kommentarer: