lördag, maj 23, 2009

Ett taktiskt drag?

Det blev inte så mycket flytt som jag tänkte mig. Då jag upptäckte att hela min stuga var belamrad med en massa dynor, en extra garderob, segel, utemöbler, flytvästar, blommor med mycket mycket mer skit...
Lite kunde jag flytta undan och jag har kommit på varför mina kära föräldrar envisas med att stoppa in alla utemöbler i min stuga, nämligen för att dom vet att jag vill flytta in där ganska så tidigt när sommaren börjar komma, så de vet att jag inte orkar vänta på att dom ska plocka fram allt. Vilket alltid slutar med att jag får göra. Ett taktiskt drag från deras sida...
Men så mycket flytt blev det inte idag. Men till nästa helg ska jag kunna flytta in får då ska alla båtdynor vara borta...
Så eftersom det inte blev någon flytt åkte jag lite små sur upp till Moa och satt där och pratade lite

Nu ska jag ner och ha mys nere i båthamnen. Vi ska grilla och mysa med Medin och CO, årets första grillninh där nere!

Inga kommentarer: