onsdag, maj 20, 2009

Tenta, Middag, Vin och SOMMARLOV

Då var den gjord, Tenten med stort T. Innan kändes det som att man kunde en hel del. Det var bara det där jävla tangentplanet som ställde till et lite mkt. Men tom det kändes det som att vi hade lite koll på när det var dags att gå in och sätta sig.
Sen fick vi den nästan efterlängtade tentan och där fanns det nästan inget alls som liknade de 12 ex-tentor som vi gjort innan... Så jag kan faktiskt ärligt inte säga hur det gick på tentan. Det ända jag vet är att jag som Helle skulle ha sagt "freestylade" lite och hoppas just nu på det bästa... Men förhoppningsvis är det ngt som går hem...

Efteråt blev det diskussion om tentan hemma hos Johanna med Sandra, helle och Johanna medan vi gjortde oss iordning för middag, vin och drinkar =-p
Vi hade tänkt att gå till ett av alla tapas ställen som det pratas om, men vi fick bara tag på deras telefonsvarare när vi skulle boka bord. Så det blev Vapiano ist, jag tycker verkligen att det är ett jätte trevligt ställe. Ett sådant ställe saknar Örebro...

På Vapiano blev det nyttig pizza, drinkar och vin, och en massa mys!! Uch vad tomt det kommer kännas nu under sommaren.
En sak är iaf säkert, Jag kommer sakna er tjejer!

TACK ALLA FÖR ETT JÄTTE BRA ÅR MED BÅDE FRAMGÅNG OCH MOTGÅNGAR!

Inga kommentarer: