onsdag, januari 13, 2010

Tillbaka till nya lägenheten

Jaha då var man tillbaka uppe i Sthlm igen. Fast denna gång är det ju lite speciellt, eftersom jag för fösta gången kommer upp till min nya lägenhet själv.
Tåget var som vanligt försenat, denna gång med ca 40 min, SJ AB blir ju som sagt BAJS baklänges...
Det började lite lagom bra hemma i nya lägenheten också med att lampan i hallen gick sönder det första som hände. Efter att ha ringt och bråkat lite till med SL angående mitt studentkort som ännu inte har kommit tog jag mig iväg till affären för att handla. Bara för att upptäcka att deras laktosfria hylla inte alls innehöll det jag ville ha... Men efter att än en gång ha bråkat lite, denna gång med en stackars lagerarbetare så hoppas jag att dom ska beställa in lite saker till mig :)
Sen har det mest blivit plugg, har hunnit med att damsuga, moppa och plckat lite också. Men mest har det varit plugg. "Suck" Så skoltrött just nu!

Nu blir det sängen så jag vaknar pigg och glad till tentan imon.

Wish me good luck!!

Inga kommentarer: