fredag, januari 22, 2010

Fredag, helgens skönaste dag?!

Då var det fredag igen. Morgonen började alldeles för tidigt när klockan ringde efter ca 4,5 timmars sömn (jag gick faktiskt stolt och la mig redan kl 22.30 igår, men sen höll grannens barn över mig på att springa maraton och riva huset till klockan var 00, jag hatar vissa grannar!!). Motivationen var inte på topp när jag vaknade, sängen lockade med sin värme och att ta sig hela den långa vägen till duschen kändes bara jobiggt. Tanken på att bli blöt och kall var den värsta jag kunde tänka just då. Så jag skickade iväg lite tidiga morgon sms innan jag bestämde mig för att snooza ngn gång innan jag gick den långa vägen ;)

Eftersom det är fredag betydde det idag likt som de flesta andra fredagar att jag ska hem till Örebro och våldgästa, så det blev lite sista minuten packning (börjar bli rätt bra på den sortenspackning;-p) för en dag med evigt släpande på baggi baggi/rullis, hehe den har väl gått och blivit en av mina bättre vänner det senaste året...

Nu sitter jag på den blå faran (ett gammalt ruttet tåg) påväg hem till mitt älskade Örebro. Väl där ska jag möta upp Hanna vid Citygruppens lokal där hon skulle lämna tillbaka lite nycklar och så för at sedan åka hem och ta en nix tillsammans med min älskling.

Där har ni min dag Join it!

Inga kommentarer: