torsdag, januari 14, 2010

Snälla ta mig här ifrån!!! Jag vill inte bo kvar i den här jävla lägenheten!!!!
Det är så jävla kallt så jag vet inte vart jag ska ta vägen och ta en varm dusch är en omöjlighet eftersom vattnet i duschen bara sprutar i en stråle så jag fryser ännu mer medans jag duschar än jag gjorde innan (och ännu ännu mer nu när jag kommit ut från duschen)!. Duschen och handfatet har samma kran, som läcker. Badkaret saknar ett ben, så man måste stå mitt i, annars så välter framsidan av badkaret, toaletten fungerar knappt att spola på. Handfatet är sprucket, lika så badrumsskåpet som sitter så högt upp att jag inte når att spegla mig i den trasiga spegeln. Avloppet luktar äckligt. Kort sagt det finns väl inget i badrummet som fungerar... Det är dessutom två jävla kranar att vrida på både till kranen till handfat/dusch och till diskho, så det är typ omöjligt att få en bra temperatur på vattnet någonstans.
Jag kan inte sova på nätterna för att det är så jävla lyhört så jag kan urskillja tydliga ord som grannarna säger.
Jag tycker att det är otäckt att gå hem till och från tunnelbanan, Själva Hässelby är jätte fult. Mataffären är jätte liten och har inte mina laktos produkter.

Jag vill bara här ifrån nu!!!

(tentan gick nog iaf bra)

Inga kommentarer: