söndag, januari 03, 2010

Skridskor, plugg, iceage 3

Dagen började med att kusinerna drog iväg till Rävgången för att åka lite skridskor. Jag hade ingen vidare lust med att åka i kylan och mina iskalla fötter utan stannade kvar hemma och pluggade istället. Efter ett par timmar kom mamma tillbaka för att byta om och åka till jobbet.
När klockan närmade sig 14 gick jag och Telly ut på nix och mötte upp gänget som varpåväg hem. Hemma från promenaden blev det lite Twister och bus. Men barnen tröttnade ganska fort och satte sig och tittade på Ice Age 3 istället. Så klockren film! Älskar diseney, det finns verkligen humor för både barn och vuxna i dem!
Efter det blev det lite osk, kex och mys när mamma kom hem.


Dagens citat
"Buck - Hör det är blåsten som talar.
Eddie - vad säger den?
Buck - Jag vet inte, jag är inte blåst!"

Inga kommentarer: