torsdag, januari 07, 2010

Telefonen inlämnad

Hmm, mitt förra inlägg kan nog skrämma dom flesta har haf en känsla av nu när jag läser igenom det =-S. Men å andra sidan har jag ju bloggen till att kunna skriva ner mina tankar mm och det var mina tankar och så jag kände då...

Idag har jag iaf lämnat in mobil (igen), det var fjärde gången på en månad som jag var inne på siba med min telefon... Det känns som att den är mer borta än den är hos mig! Jag saknar min vänn!

Nu har jag satt mig för att plugga lite, men insåg precis att jag har glömt min miniräknare uppe i sthlm så det kommer bli lite halv tuft =-S. Är inte så bra på att räkna alla jävla konstanter upphöjda i konstiga termer, sin/cos/tan i huvudet. Så jag får koncentrera mig på matten tills jag kommer upp till Sthlm ihelgen inför flytt =-)

Inga kommentarer: