söndag, januari 24, 2010

Söndag = reseångest

Jaha söndag igen - vilket betyder att den som så vanliga söndagsångesten börjar krypa sig på. Dock ha den blivit bättre sen jag började åka tillbaka upp till sthlm på måndagarna. Men dock så finns den där, det är så mycket som ska hinnas med på söndagar så man vet aldirg riktigt vart man ska börja... Men det har hunnits med en hel del under dagen, både packning, tvättning, städning och träning. Dock sitter jag nu och känner att jag egentligen hade velat hälsa på min kära mormor ngt under denna helg, men det hanns helt enkelt inte med. Får försöka ta det när jag kommer hem om tre veckor igen....

Tre veckor förresten!! Det är inte konstigt att ångesten letar sig in! Ska jag inte åka hem på tre veckor?!?! det känns nästan overkligt ;) nee vi får väl se, det blir kanske en oplanerad resa hem iaf lite beroende på när jag ska träffa André närst helg. Jag hoppas att han kan komma upp på fredagen så jag får allt avklarat och blir av med ett ansvar till... Vi får väl se...

Inga kommentarer: