onsdag, januari 27, 2010

Snöstorm

Jag hatar hatar hatar snön just nu förresten. Dom hade just fått bort all snö från gator och gångbanor (det gick tom att dra rullis helt utan problem på de flesta ställena)., men nu är den jävla snön tillbaka i massor igen :@ f**k!

På vägen hem från tunnelbanan idag gick jag om en liten kille som höll min linje på detta, han stannade helt plötsligt och skrek rakt ut att han HATADE SNÖN och att han ALDRIG MER VILLE SE SNÖ!! Hans mamma försökte lugna ner honom och säga att det bara var att fortsätta gå om de gick snabbt så var dom ju snart hemma. När inte det hjälpte försökte hans ngt äldre bror med "men om det inte finns någon snö så kan det ju inte bli ngn jul. Och då kan inte tomten komma, då får vi inga julklappar... Snön är nog ganska bra eller hur?" Men den lilla killen höl inte alls med och började gråta i desperation över snön medan han pölsade vidare efter sin bror och mamma.

Jag ser mig själv lite som den killen. Haha jag skiter fullständigt i om jultomten kommer eller inte, bara jag slipper pölsa omkring eller slira runt i blask längre! Ta mig till sand, sol och värme!

Inga kommentarer: