lördag, januari 23, 2010

Repriser...

Ibland är det inte lika skönt att ha hund... Imorse kl 8 kände hon sig lite ensam nere på nedervåningen efter att mamma åkt til jobbet, så fär att få ner någon ställde hon sig och skällde nedanför trappen tills jag kom ner till henne. Ibland är så otroligt uträknande...

Morgonen började som sagt tidigt, men efter en uppfriskande promenad kände jag att det var läge att kasta sig i tvsoffan och slö titta lite. Det är inte ofta det händer att jag ligger och slötittar på tv, men det tycks vara med jämna mellanrum. För varje gång som jag lyckas ha samvete nog för att göra det så visar dom samma jävla program! Det står på info att det finns över femhundra(!) avsnitt, men jag lyckas att se ett och samma typ 8 gågner... Men, men eftersom det är så sällan som jag tittar på tv kommer jag aldrig riktigt ihåg allt så det får oftast bli samma igen. Men det är ganska så irriterande att man ska lyckas hamna framför samma varje gång!!

Inga kommentarer: