måndag, januari 11, 2010

Nya och gamla saker =-p

Dagen har mestadels gått ut på att plugga. Inte kul, men något som måste göras om det ska kunna bli ngt av mig tillslut...
Pluggandet avbröts först när det var dags för Madam att gå ut på sin lunch nix, som även Marita följde med på. Det är så mycket roligare att vara ute och gå om man får någon med sig! =-p
Sen var det hem och plugga lite till innan syrran kom hem och påminde mig om att jag inte hade ätit ngn lunch än straxt före kl 15.

Så jag ställde mig och lagade lite mat. Under tiden kom äntligen Mica och hämtade hennes tre pappers påsar med lakan och kläder som stått i min källare i Vällingby i ett halvår. Men nästa gång någon ska lämna något hos mig en längre tid ska jag fan kräva att invetarielista finns, för och nu är jag tydligen beskylld för att det saknas en klänning eller ngt. Det har väl varit en liten tomte nere i källaren, det har ju iof varit inbrott i källaren. Men min källare var intakt. Och jag har svårt att tro att någon skulle gå in i min källare och ta en svart klänning från gina (är det den klänningen jag tror är det en ginaklänning. Prövade en likadan i våras och Ingrid köpte en likadan) och ingenting annat... Så nu är man väl både ex-pojkvänstjuv och klänningstjuv. Just nu känns det lite svårt att tro att vi var ganska bra vänner ett tag i våras. Men det blev väl kanske för mycket i saker som blev feltolkade från början.

Mat och Mica blev det ännu lite mera plugg innan det var dags att åka till Ullis för lite mackor och utrensning av saker. Hehe det fanns massor som jag ville ha. Kommer inte ens ihåg vad det var som jag plockade på mig ;-p blir lite av en överraskning imon när jag plockar ur allt ur bilen =-p får ta och lägga upp bilder då=-)


1 kommentar: