tisdag, januari 12, 2010

Komplimanger

Det har blivit ganska mycket komplimanger ang mig dom senast dagarna så jag blir helt generad. Först igår fick jag höra att jag hade fina drag och jätte fina ögon mm. Jag är inte van vid att få höra sånt så ja vet liksom inte vad man ska svara eller säga. Men jag antar att alla behöver höra det någon gång för att höja ens självförtroende. Det är ganska kul men som sagt, jag blir så generad!
Sen fick jag höra idag också att jag tydligen ser jätte fräsch och snygg ut. Så det har blivit ganska mycket på en kort tid...
Men jag kanske behövde höra det, för mitt självförtroende fick sig en inte så liten törn för inte så längesen. Och den har jag väl inte riktigt hämtat upp mig från än, men det känns alltid lite lättare när man får höra snälla och bra saker om sig själv även om jag har svårt att ta emot komplimanger som sagt ;)

Inga kommentarer: