lördag, januari 23, 2010

Rensnling i garderoben

Idag kände jag att det var dags att göra en rensning av kläder (hehe så man kan få in lite nya ;p). Min garderob i Sthlm är ganska så välfylld och lika mycket kläder finns det här hemma... Men nu ska saker bort! Jag hittade bland annat en stickad polo-magtröja och en svart baddräkt som ska bort (sexy värre;)). Ett beiage festlinne (aldrig använt), en nästan silverfärgad klänning med sidenband (aldrig använd) med mycket mer ryker också ut. Det är så sjukt att man köper saker och aldrig använder dom sen... Så många saker som jag tänker "att det/den där kan ju bli hur snygg som helst om man bara fixar till det där...", det fär fan bli ändring på det!
Jag hittade även en helt gräslig fotlång jeanskjol, men den har jag gjort om till en midjekjol. Blev kanske inte den snyggaste, men den duger att ha till skolan och så ibland...
Jag tömde nog ut hälften av allt som gömde sig där inne i mörkret och skräpade, ganska skönt att ha det gjort!

Inga kommentarer: