söndag, januari 10, 2010

Packa upp, städa, packa upp, spika...

Rummet från hallen sett

Rummet från hallen sett

Runmet från sängen (dörren där framme är in till köket)
Rummet från hörnskåpet (dörren till vänster är ut till hallen, till höger är min walk in closet)
Rummet från soffan
Walk in closet
Köket från dörren i rummet
Köket
Köket (dörren till vänster är in i hallen, till höger in i rummet)
Köket sett från hallen

Hallen sett från köket (dörr till vänster badrum, dörr rakt fram ytterdörr, dörr till höger rummet)
Badrummet
Badrummet

Det är ju inte helt iordning och det finns mycket kvar att göra. Men det finns nog kapacitet...

Tidig morgon för att hinna med så mycket som möjligt innan det var dags att åka mot Örebro. Vi hann faktiskt få ordning på det mesta. Eller ja, ordning och ordning. Allt är inplockat i olika skåp och alla möbler är på plats, dock är många tavlor kvar att hänga upp. Men jag hoppas på att ngn frivillig uppe i Sthlm kanske kan komma och hjälpa mig att hänga upp dem =-p. Dom flesta skulle nog säga att det är ganska bra ordning hos mig just nu, men ni som känner mig vet hur jag vill ha det, kläderna hängande sorterade i först färg sen längd osv, böckerna ska stå i höjd-ordning, filmer och cd-skivor i bokstavsordning osv. Allt har sin ordning ;-) Och inget står i sin ordning just nu. Utan allt är bara uppstoppat för att få bort kartongerna och skapa någon slags lådsas-ordning ;-p
Men jag tror iaf att lägenheten kan bli ganska bra tillslut =-p.

Besökare är alltid varmt välkomna!! (så länge jag inte har ngn tenta förresten ;-p). Så kom och besök mig i min nya lya snart!!

Inga kommentarer: