fredag, november 06, 2009

Vart tog fredagen vägen?!

Jag var ledig idag. Så idag var planen att jag skulle tillängna hela dagn till att skriva min VFU-raport. Men blev det så?! Nej!
Jag kom på att det var så mkt på internet som jag bara var tvungen för att kolla, typ kolla mitt schema för vår terminen och jämföra det med höstens schema. Efter det och jag äntligen fått upp mina böcker igen kom jag på att jag var tvungen för att kolla in Johannas schema också. Sen kom jag på att jag var tvungen för att leta lägenhet ett tag. Men det var bara det att ett tag blev ett lite långt tag... Typ från klockan 12-17! Då kom jag på att jag inte hade ätit något på hela dagen (inte ens frukost =-S) och så kom jag på att jag skulle ha städat och handlat till dess att pappa ska komma imon... Så det blev till att gå och handla och städa...

När allt det var klart kände jag inte för att sätta mig och plugga, så jag kröp ner i ett skumbad med lite inpckaning i håret, en ansiktsmask i ansiktet och en film på en stol bredvid badkaret (Twilight, så jävla bra!)

Sen nu har det lite Idol innan jag går och lägger mig
Godnatt kära bloggläsare!

Inga kommentarer: