måndag, november 23, 2009

Jag ger snart upp!

Snart ger jag upp!! Idag fick jag svar från sssb om att jag har fått en lägenhet i Sickla. Så jag ringde hyresgästen som hyr den just nu, för att det är hon som har hand om visningen om det skulle bli någon sådan. Så jag ringde och frågade om hon kunde tänka sig att visa lägenheten innan torsadag när det är kontraktskrivning. Men hon säger att hon nog inte har tid att göra det innan det, och tillägger också "det man bör känna till at att man har en egen varmvattenberedare så vattnet räcker inte längre än 7 min när man duschar och så är väggarna väldigt använda, väldigt smutsiga och hål överallt. Över lag är lägenheten väldigt sunkig".
Kanske inte riktigt det jag ville höra efter alla sunkiga lägenheter som jag tittat på innan...

När ska min otur när det gäller deta ta slut?! Snart ger jag upp som sagt!

Inga kommentarer: