lördag, november 07, 2009

Skandinavia boatshow 2009

Idag mötte jag upp pappa vid bussen kl 11:25, såvi skulle kunna gå till mässbussen ut till hälso/mat och båtmässan gemensamt.
Det blev en jätte mysig dag med hur mycket finna båtar som helst! Jag kanske ska köpa mig en båt att bo i ist för en lägenhet... Finns ju tom dom med vastu, tvättmaskin och hela rubbet... (dock fanns det ingen med bastu på mässan, men det finns...)






Dessa översta bilder är från pappas kära Hallberg Rasseiy (eller hur det stavas)


En GRYMT snygg kille som jag försökte fånga på bild... ;-p

Den ser inte så lång ut, men det var en lång korridor inne princessen

Svit inne i princessen




Det är helt sjuk, det är bättre kök i båtarna än i min lägenhet!!!

I detta mysiga kryp in skulle jag ha min bed!!

Massor av båtar!!
En liten wakl in closet
Dom tre senaste bilderna är från en av mässans finaste båtar Skorgen
Så såg det ut i en hamn efter stormen Carolina - Ett riktigt plockepin
Varför sålde jag bort min Optemistjolle?! Varför tänkte jag inte på att man kunde "Is"-segla?!
Min kära pappa inne i NordWesten får avsluta mässan.

Inga kommentarer: