måndag, november 23, 2009

Önskelista

Visst var det ungefär denna tid som man började skriva sin önskelista när man var liten? man skrev den i tid så att det skulle finnas chans att ändra den ett par gånger innan det var dags för tomten att tillverka alla julklappar...

Så jag tnökte att jag skulle börja spåna på min önskelista, för att sedan hoppas att den kan ändra om sig ju närmre jul det lider

1. Ett hem/En lägenhet
2. Alla tentorna avklarade och godkända
3. Kanske få en loverboy som är mer än bara en loverboy
4. Vinna en milljon på Triss
5. En LCD Tv
6. Högtalare till min dator
7. Ett slott skulle inte sitta hlet fel
8. Onödiga presentkort så man slipper ha dåligt samvete när man handlar
ngt man inte behöver (tex kläder, skor och inredningsprylar)
9. Översättningspenna
10. En vit och mysig jul framför brasan
11. Örhängen (kan man få för många?!)



Jag kommer inte ihåg hur långa listorna brukade vara men detta får räcka så länge, den ska ju trots allt ändras på efter hand ;-p

Inga kommentarer: