lördag, november 21, 2009

Uppsala besök!

Lördagmorgon = Sovmorgon!!
När jag vaknade ringde jag I som skulle ta sig från Väsby för att möta mig på T-centralen. Därifrån tog vi tuben till Östermalm och Rise! Älskar den restaurangen, hur god mat som helst! I like! 1 tallrik thai-buffé och 10 sushibitar senare befann vi oss nöjda och belåtna påväg in till centrum för att shoppa loss! (ok jag kanske inte hade jätte mkt pengar att shoppa loss med, typ en sådär 5 kr kvar på kontot.. =-S men hur kan det hindra mig att shoppa ;-p). I shoppade loss och hade en stickad tröja från Sara, en tröja från H&M och något mer som jag inte kommer ihåg med sig hem. Jag fick med mig en julklapp till Alice, ett par örhängen och en stickad klänning från H&M med mig hem. Och all för bara 5kr! ;-) nja riktigt så var det kanske inte, sparkontot blev lite fattigare där..

Vid klockan sex mötte K upp oss också och vi tog tuben hem till mig där det blev glögg, nötter, levande ljus, film och allt som hör till.

Tack för en jätte mysig kväll!

Inga kommentarer: