tisdag, november 24, 2009

Jävla inkompitenta distriksläkare!

Var på vårdcentralen idag för att få lite tabletter utskrivet. Jag visste precis vad jag ville ha osv. Men tror du att den jälva inkomitenta distriksläkaren vägrar att lyssna på vad jag säger... Hon börjar babla om att äta rätt kan göra skillnad osv. Då försökte jag förklara för henne att jag nästan inte äter något sött knappt alls och att jag försöker undvika friterat för att jag får kramper i magen av det, eftersom att jag inte tål laktos äter jag sällan ost mm. Men nej hon fortsätter att babla på och lyssnar inte på mig överhuvudtaget... Ibland fattar jag inte hur många läkare har fått sin lices...
Jag fick iaf snällt gå därifrån med en salva som jag vet inte hjälper utskriven (som dessutom inte ens var receptbelagd överhuvudtaget). Men jag ska fan inte hämta ut den... Betala för något som man vet inte hjälper, spec när man fått betala 140 kr för något som också var helt onödigt.

Hon förstörde min dag...

Inga kommentarer: