onsdag, november 11, 2009

This is it...

När jag var påväg hem från skolan och Nummen (kl 20) messade jag med Patricia och frågade hur det skulle bli med bion idag. När jag är framme i Vällingby kommer vi fram till att vi skulle gå på den idag i stället för imon. Så hon får i uppgift att göra lite kvällsmat och ta med åt mig till bion så jag inte skulle dö av hunger och så sätter jag mig och väntar på tunnelbanan tillbaka igen...

När vi kommer till Rigoletto hade dom rullat ut den långa(!) röda mattan och så hade dom spärrat av halva ingången och klätt in hela bio entren med svarta drapperier. Allt detta troligtvis för att dom viste att jag skulle komma ;-) Hehe ;-p

Bion var så jävla bra! Så gripande! Jag fattar inte folk som säger att man inte ska se den på bio, den skulle inte kunna göra sig ngn annanstans än live eller på bio. För det är bara på dom ställena som man kan få det fantastiska ljudet som krävs för att filmen ska kunna leva ut! Hade den gått längre hade jag lugnt kunnat gå och se den igen!

Inga kommentarer: