lördag, november 07, 2009

Buffé på Bamboo Place

Efter en lång dag på mässan tog vi bussen tillbaka till stan och gick omkring lite innan vi hamnade inne på kulturhuset och tittade på 3D kartan över Stockholms stad som finns där. Efter att ha lärt mig lite mer (och kanske fått bättre koll på mitt lokalsinne i Sthlm) begav vi oss till restaurangen som pappa bokat bord på. En kina restaurang som serverar kina- och sushibuffé. Så otroligt gott! Jag åt tills jag var på väg att spy, och sen klämde jag ner lite glass på det också.

När vi ätit klart gick vi rakt över gatan och hamnade på en irländsk jätte mysig pub, där jag tog mig en Smirnoff ice och pappa en stor stark innan vi åkte hem till Vällingby. Där soffan och en film lockade efter händelserik och jätte rolig dag!


Skridskobanan i Kungsträdgården har öppnat för säsongen


Inga kommentarer: