tisdag, november 24, 2009

Träning på Sats och en positiv överraskning

Jag och Johanna bestämde imorse att vi skulle ta oss till Sats Gärdet och träna yoga på kvällen. Sagt och gjort vi tog bussen till Gärdet (även denna gång lite diffust över vart vi egentligen skulle kliva av bussen) Men vi tog oss dit nästan utan några problem efter en liten promenad. Det var ett litet Sats, men jag tyckte om det. Ett jätte frächt med litet gulligt mordernt gym. Men idag skulle ju fokus ligga på yogan, även om det kröp i fingrarna på mig för att få gå en runda på gymet!

Straxt innan passet skulle börja ringde min telefon och i luren var hon som ska hyra ut en lägenhet i Hässelby. Hon förklarade varför hon inte hört av sig ang visningen som skulle ha varit under helgen. Killen som bott där tidigare hade tydligen flyttat till London och tagit med sig nycklarna till lägenheten och gick nu inte att få tag på. Så fick hon inte tag på honom imorgon skulle hon polisanmäla honom för att på så sätt kunna komma in i lägenheten... Hon sa också att hon skulle försöka ha visning under helgen som kommer nu ist, om hon fick ta på nycklar dvs...
Hon talade också om att jag var en av topp två när det gällde kandidater till att få hyra. Så det bådar ganska gott =-D Håll tummarna för mig!!! Den lägenheten skulle vara jätte bra för jag kan troligtvis bo där hela min resterande studietid!

Själva Yoga passet gick bra, men det var inte alls sådan yoga som jag var van vid. Dock är det alltid skönt med yoga! <3

Inga kommentarer: