lördag, november 14, 2009

Utgång! Och Tim-kopia

Så var det lördag och dags att styra upp kvällen och krogen.
Emma kom upp på stan och hämtade mig kl 17:30 med sin pappas nya fina bil. Varpå vi åkte till Parkhallen och handlade choklad och groggvirke innan vi åkte hem till henne och lagade lite mat.
Efter maten blev det SingStar så det sjunger om det! Hehe "KOM OCH TA MIG LÅNGT HÄR IFRÅN 'klapp, klapp', LÅNGT HÄR IFRÅN 'klapp,klapp', LÅNGT HÄR IFRÅN 'klapp klapp'" var dagens favo, medan det rullade en video på männ i uniform ;-p. Det är ngt spec med männ i uniform, me like! ;-p
Efter ett tag tog Emma fram sin nya kortlek "bibeln om mina vänner". Så det blev spela av, dock var reglerna ganska svåra att förstå ;-) det var lite väl komplecerat för mig vid det tillfället. Så jag lyckades svara på alla frågor (även Emmas). Så hon fick veta en hel del om mig också ;-).
Efter att ha sminkat oss en extra gång var det dags att dra sig mot bussen. Men bussen var försenad, så vi stod hur långe som helst och väntade på den. Jag hann bli så kissenödig så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Men innan jag hann bestämma mig för busken kom bussen och man fick snällt kliva på kissnödig. Med oss på bussen hade vi lite dricka så vi skulle slippa vara törstiga ;-) men både jag och Emma var så kissenödiga så vi kunde inte dricka ngt alls... När vi var inne i Örebro igen sprang vi raka vägen till Stället och deras toaletter.
Efteråt kom Emma B, hennes kille och några kompisar till henne och joinade. Men musiken var så otroligt dålig, så efter 40 min tröttnade jag och Emma och gick vidare till Frimis. Där träffade vi Jessica och två kompisar till henne. Tur var det för när Emma gick vid 00.40 hade jag ingen större lust att gå hem, så jag hängde med dom ist.. Straxt efteråt blev en av Jessicas kompisar utkastad från krogen, trots sitt försök att lådsas vara nykter och springa under hans arm och allt det nu var... (hon var verkligen jätte full!!!)
lite längre in i framtiden började en kille dansa med mig. Det som var så spec med honom var att han var en exakt kopia på mitt ex Tim, dom hade samma rörelsemönster, samma smilegroppar, samma sätt att prata, samma kroppsbyggnad (dock var denna kille ca 10 cm kortare). Så jävla läskigt att bli uppdansad av honom. Det känndes liksom som att man kände igen allt... Dock var han mycket mer ödmjuk än vad Tim någonsin var, och dessutom snäll efter att han druckit. Denna kille skulle aldrig hamna i slagsmål eller likande. Han var nog den snällaste kille jag någonsin träffat på krogen! Ångrar så att jag inte tog hans telefonnr!

Tack alla för en jätte rolig kväll som jag vill göra om snart!!! (hoppas på att träffa den där killen igen!)











Inga kommentarer: