fredag, november 13, 2009

Att göra ett val

Svårt att välja...
Jag sitter nu på bussen och tänker på en sak på bussen. Jag har aldrig riktigt valt något på riktigt.. Inte om man tänker på viktig saker som hänt i mitt liv.. Först om man tänker på gymnasiet så valde jag Nbas bara för att jag inte kunde bestämma mig om jag ville gå sam eller natur.. Sen halkade jag omkring på flera olika jobb för att jag inte säga nej när folk ringde även om jag inte ville jobba på det stället.. Sen kommer vi till mitt förra pojkvänsval då hade jag två som vissade ganska stort intresse, men inte ens dag kunde jag välja. Utan halkade bara med och helt plötsligt innan jag egentligen ens hunnit välja och känna efter hade en av dom valt åt mig. Sen kunde jag inte välja vad eller en var jag skulle läsa. Så jag sökte allt och lät VHS välja av mig över vart jag skulle hamna. När jag väl hamnat på ett ställe går jag ett programm där man får en dubbel utbl, där ingen har kunnat välja..

Jag måste helt enkelt försöka ta tag i mitt liv och försöka gå min väg mer, men väg som jag inte låter andra lotta ut av mig. Utan en väg som jag ska välja själv!

Inga kommentarer: