måndag, november 09, 2009

Sexannons?!

jag lägger ut texten som finns i min annons som ligger under "Lägenheter, Önskas hyra"¨på blocket så får du avgöra om det är en sexannons...

Jag är en glad och positiv 21 årig student från Örebro som studerar andra året på civilingenjör – lärare på KTH. Jag är rök-, snus - och djurfri samt i övrigt städad och lugn. Har en ordnad ekonomi, har CSN.
Jag söker nu lägenhet i Stockholm då mitt nuvarande andrahandskontrakt inte kan förlängas p.g.a att innehavaren behöver ha tillbaka sin lägenhet. Referenser till min tidigare hyresvärd lämnas gärna då vi båda upplevt uthyrningen som mycket positiv.
Jag söker en liten etta att bo själv i, minst ett halvår framåt. Gärna längre om det skulle finnas möjlighet till det och att allt fungerar bra. Månadshyran får vara max 4000kr. Jag kan flytta in när som helst.
Hör gärna av dig om du/ni tycker jag låter intressant, aningen via mail eller telefon 07x-xxxxxxx
Mvh Sofie

Detta lyckas folk tolka som en sexannons.
Det började i fredags när det var en sexgalning som ville ha telefon sex med mig.
Fortsatte på söndagen när det ringde en utläsk som bröt jätte mycket som ringde och erbjöd mig att bo med honom om jag ville. Jag förklarade då att jag letade efter en lägenhet att bo själv i men tackade ändå för att han svarat på min annons. Då kom han med nästa erbjudande "Du behöver inte betala någon hyra och jag köper all mat och sånt. Det ända du behöver göra är att massera mig ibland". Jag tackade snabbt nej och lade på telefonluren...
Idag vad det en som sa till mig att adda honom på msn så skulle han fixa ett vitt förstahandskontrakt på en lägenhet på vasastan. Men efter bara några meningar frågade han om jag ville se honom och om inte jag kunde visa mig i cam. Så jag blockade honom ganska snabbt...

Jävla sexgalningar det finns!!!!!!!!!

Inga kommentarer: