fredag, november 27, 2009

Att hitta kraften...

Jag fick kraften jag imorse saknade och utforskade min egen nyfikenhet i enlighet med Piaget för att hitta motivationen som behövdes att skriva tentan. Med löpande belöning iform av godis när något smart skrevs blev sporren att skriva något ännu smartare. Dock lyste läraren med sin frånvaring då det var dags att få en positiv en förstärkning på en gång efter att tantan lämnades in. Men det känns som som sagt att det var min nyfikenhet idag som gav mig ny kunskap, det var den som gav mig ideér om att titta i böckerna och hitta nya uppslag. Gruppen uppnådde troligtvis önskat resultat och fick uppsöka läkare för skrivkramp efteråt. Men nu är det slut på eländet och jag ser mig kunna min Piaget, Vygotskij och Skinner!

1 kommentar:

CAMIE sa...

Har inte helt bestämt mig, allt beror på hur det går att plugga upp betygen nu i vår :) Men troligtvis blire att jag utbildar mig till förskollärare :D