torsdag, juni 04, 2009

Träning på Rehab

Jag och Moa hade bestämt att vi skulle träffas och träna på Rehabcenter idag eftersom Moa har träningskort där =-)
Så vid halv ett träffades vi utanför min gamla kära skola för att bege oss bort mot söder.
Det var ganska billigt att träna där, men dom hade ju inte dom mest moderna maskinerna skulle jag vilja påstå, men vissa av dom var faktiskt ruggit bra fast dom var gamla. Jag säger bara till alla så att ni vet att till nästa år önskar jag mig en sån där situps maskin som dom hade där! Så grymt effektiv!
När vi tränat klart hoppade Moa in i bastun och jag in i solariumet, för Moa upptäckt deras solarium igår. Man solade där i 30 minuter för 20 kronor! Okej det var kanske inte det mest moderna solarium det heller och kanske inte det mest fräscha heller. Men det var bra rör och det tog ganska bra! Så det var lugt värt pengarna!

2 kommentarer:

hanna sa...

Ja, jag vet älskar deras situps maskin!!!!! den bästa jag har annvänt=) Men sofie jag har ju berättat om deras solarium för dig tidigare ju;) jag har ju gått där sedan högstadiet, lyssnar inte du på mig;)

Fi sa...

det har du ju inte! men nu vet jag om det iaf ;-p så nu kommer jag att bli brun i somar jag också =-p