fredag, juni 12, 2009

Studenten i Västerås

Jag vaknade sjuk idag, tror att jag hade feber och så hade jag sjukt ont i halsen! Så jag var först tveksam om jag skulle komma iväg på min plastkusins student. Men jag svalde ett par tabletter och bet ihop. Kvällen innan hade jag bestämt med Kent att vi skulle åka kl 10. men när klockan var kvart i tio kommer Kalle och plingar på dörren och säger att vi skulle åka. Så jag slängde ner allt smink och sminkade mig i bilen.

Väl där åkte vi flrst hem till dom och hjälpte till och satte upp lite ballonger och sånt innan det var dags att åka till skolan och titta när Camilla skulle springa ut.

Väl där var det grymt mycket folk och efter lite förvirring hittade vi Camilla.


Efter att alla hängt på henne blommor och gosedjur var det dags för henne att hoppa på vagnen. Undertiden som vagnarna gick runt på stan åkte vi hem till dom och hjälpte till att fixa lite med maten och sånt.




Efter en stund kom Camilla hem och det blev pressent-öppning. I paketen låg bland annat en Puma parfym, två olika pressent kort, pengar, en ceris väska mmm.




Jätte mysigt var det. Tack så mycket för att jag fick komma!

1 kommentar:

CAMIE sa...

Klart att du skulle få komma ;D Blev så glad att du kom! <3