tisdag, juni 16, 2009

Gräsklippning med ÖL-paus

Efterson fisketuren som jag själv hade planerat in med H blev inställd så passade jag på att klippa gräset och göra mamma lite glad (eftersom hon tjatat om att jag skulle bli tvungen att göra det när hon åkte iväg). Men halvägs igenom gräsmattan blev det såppatorsk och när jag stod vid garaget och skulle fylla på soppa så roppade grannen på mig och menade att gräsklipparen bara stannat av en anledning. Nämligen för att det var dags för ÖL-Paus ;-p. Jag är ju inte den som är den, så jag satte mig ett tag på ljugarbänken och snackade lite skit innan jag fortsatte. Borde man inte alltid ha ÖL-paus när man klipper gräset?!?!?!
Efteråt kände jag att jag kanske behövde lite extra motion, så jag stängde av den självdrivande funktionen på gräsklipparen. Vilket troligvis kommer resultera i träningsverk imon ;-S

Inga kommentarer: