måndag, juni 01, 2009

En dag med strålande solsken!

Dagen började underbart bra med en ridtur redan kl 8. Det var så härligt att gå upp så tidigt fast man egentligen inte behövde gå upp så tidigt, vad mycket mer man hinner med under dagen då!
Ridturen av i viket fall som helt helt underbar, så skulle jag vilja starta varje morgon, på hästryggen med solen i ögonen. Inte helt fel vill jag säga!

Sen fortsatte dagen med att forsätta att putsa på båten min =-p nu är det bara lite finlir som egentligen inte behöver göras kvar, men det skadar inte att göra det. Som att tex waxa nere i sittbrunnen. Så vi får se när jag kan släng henne i sjön nu, längtar så otroligt mycket!

Sen blev det till att ta en långpromenad till mormor över ängen i solen. Jag trodde ett tag att jag skulle behöva bära Telly hem så trött var hon när vi började närma oss promenadens slut...

Efter det blev det till att sätta sig i bilen för att åka till jobbet och här sitter jag än...
Nu ska jag springa iväg och göra det allra sista

See U

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar dag.. synd att jag inte fick spendera den med dig ute i hampe:/ men vi ses iaf på fredag:)
Moa

Fi sa...

Mm, men så är det när man inte har fått sommerlov än ;-p. Det gör vi =-D hoppas på bra väder då också =-p