fredag, juni 12, 2009

Dissa frisbee

Nu är det klart att jag ska dissa allt som har med jävla frisbee att göra. Tror inte att det kommer något gott ut den sporten (om det nu kan kallas sport. För alla andras skull råder jag er också att ta avstånd. Jag har varit med om fyra st nu, plus att jag känner ett par av dom som inte heller är helt hemma.
Det känns iaf som att otrohet är ngt som går igen genom alla i den sporten. Vem vet dom kanske har en inoffeciell tävling som går ut på det, vem vet...

Nu är det iaf slut för alltid för min del och som sagt mitt råd till resterande av befolkningen är att ni också ska försöaka undvika...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är verkligen beredd att göra det samma! Tycker fortfarande att vi borde ( ska) köpa den där rakbladsvassa frisbeen och kasta rakt på kuken på hela laget...eller ja, åtminståne den delen av laget som har någon som kan kallas kuk. Still on?!

Fi sa...

haha klart att vi ska!!! Jag är mer på än någonsin!! när har dom nästa träning? kommer du och joinar mig då? ;-p