måndag, juni 08, 2009

Gröna Lund



Tillbringade dagen med Moa på grönan helt sjukt roligt!
Jag fattar inte riktigt hur det gick till men Moa fick med mig på de mest äckliga karuseller som jag sa att jag absolut inte skulle åka, Det var speciellt två st som jag sa redan innan jag gick innanför portarna att jag verkligen inte ville åka, "Fritt fall"och "Flygande mattan". Men även dessa fick hon på något konstigt sätt med mig på. "Flygande mattan" fattar jag fortfaranden inte hur jag hanmade i, helt plötsligt satt jag bara där fastspänd och visste nästan inte vad jag skulle ta mig till. Jag säger bara det att nästa människa som täffar Moa bör slå henne hårt för allt lidande som hon utsatte mig för ;-)

Men vi hann med att åka bra mycket., bland annat årets nyhet "Insane" det var lugnt den roligaste av dom alla och måste verkligen testas live, det gå inte att beskriva den med något annat än helt galen! Man tappade helt uppfattningen om var man befann sig... Den ska jag åka igen!

Vi hann också med alla de olika berg och dal banor som fanns. Och det skulle inte förvåna mig om Moa Tvångade med mig i alla karuseller som gick runt, rnut, runt också. Där är självklart "Släng-gungan" och "Pop Expressen" inräkande.

Höjdpunkten och dagens mål för mig var "Lustiga huset" dit jag tvingade med moa två gånger. Det var lika kul som jag kom ihåg att det skulle vara =-p







Även Kärleks tunneln tog vi ;-p






(Moa sa att vi skulle se nyförälskade ut, men själv ser hon livrädd ut!!)


Extrem var yttrligare en karusell som hon lurade upp mig i en gång, men den andra gången fick hon åka själv. Det var verkligen en karusell som man verkligen åket mer upp och ner än



Vid slutet av dagen tog vi lite lotter och vinsten blev ganska bra =-p
Två kg choklad, en liten nalle och ett mini block blev det för min del.





Moa kammade hem en liten nalle från den grymt snygga killen vid kärleks hjulet ;-p







Vi hann också gå till Mica och köpa glass av henne. Trodde också att hon skulle hänga med oss hem och kolla på film sen efter att hon slutat. Men efter att ha väntat i nästan två timmar på henne kom hon på att Henrik hade lagat mat åt henne där hemma så jag och Moa åkte hem själva och lagade mat och mös

Helt slut var jag och när jag skulle sova snurrade allt! Jag dörmde tom om karusellet som snurrade!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha japp en snurrig dag var det men väldigt roligt! haha fattar faktist inte själv hur jag fick med dig på allt... men det är väl bara så att jag är oemotståndlig helt enkelt! haha XD